WELCOME TO MY BLOG ENJOY HERE! I Dashboard I Follow I

ain ahmeyy gegirl
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Apr 18, 2012 | Wednesday, April 18, 2012 | 0 Atasinchi


kartun comel di atas ini sebagai tanda 

asalamualaikum kepada readers .

hari ini nak share cerita pasal LESEN .
sebagai seorang remaja yg berusia 18 tahun .
memanglah wajib ambil lesen . 

FIRST STEP : KELAS KPP 
WHAT'S ON YOUR MIND 

......................


macam tue lah muka aku .
tapi aku tak tidur . dengar dengar 
zzzzzzzzzzz


lepas tue pergi ambil ujian .
paling benci nak cerita pasal ujian .
dan terus ke kelas modul .

setelah berpenat lelah
aku dapat lah huruf nie 

bangga lah jugak dapat L
sebab family aku agak mengongkong 
tak kasi aku bawak ini itu .

bila nak pandai ? -,-

sekarang nie on the way belajar .
aku memg pemalas nak belajar motor .
panas makk . lecehhhhhhhhh !!!


aku suka bawa kereta .
laju je sampai tak reti nak brek .

bila aku dah ada lesen nanti 
senanglah aku nak jumpa korang .
jumpa ex aku yg sentiasa busy tue .
still waiting :')

to my friend . got luck for jpj .


kawan aku yg hujung sekali tue nak jpj .
nur diyana binti din arif .
doakan dea berjaya ^^

insyallah .

Labels:


do read and like , thank you <3

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



videokeman mp3
Just a Kiss – Lady Antebellum Song Lyrics
My name is Ain Ahmeyy.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.< put with your own.
_______________________________________
◕ Scream Here ◕