WELCOME TO MY BLOG ENJOY HERE! I Dashboard I Follow I

ain ahmeyy gegirl
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Apr 27, 2012 | Friday, April 27, 2012 | 0 Atasinchi


PUSAT TELEKOMUNIKASI
OTE ENTERPRISE 

FUTURE TECHNOLOGY LEADER

disitulah aku menimba pengalaman bekerja .
selepas tamat spm , aku mula membina kerjaya disini .

kerja dari pukul 10 pagi sampai 10 malam .
dari hari isnin sampai ahad .

biasa dalam sebulan aku akan amik cuti 
satu hari sahaja . 
that's because i love to work .


its begin here .
dengan sepasang kasut kerja nie .
mungkin korang ingat senang bekerja 
walaupun jaga top up .

kerenah customer macam-2 
kita silap sikit , kena marah itu ini .
sabar jelahhhhhhhh .

tapi kadang-2 aku rasa nak tampar je 
menyirap owhhhhhhhhhhh *




first step , belajar tekan benda alah ini .
banyak button dea .
mula-2 bengang laa juga .
asyik tteeeettt teeeetttt salah je .

tekan tue teeeet tekan nie teeeet .
lama-2 otak aku yang teeetttttttttt .

macam belajar sejarah . banyak kena hafal .
relax relax relax relax .

  

lepas dah lama sikit . 
belajar pasal handset .
harga , software semua .
lama lama dah boleh laa handle sendiri .

*hp aku tueeee tuee warna pink >..<


okay okay inilah dea aktiviti kami bila ada duit .
act boss aku tue baik hati . 
dea selalu bagi voucher kfc .
tue badan aku dah bulat sana sini .
asyik makan nie jeeeee -,-




dan selalu jugak pergi makan besar .
walaupun dorang cina tapi
dorang makan pedas juga .

dorang jenis tak kisah .
dah banyak juga tempat yg ktrg pergi .
lepas habis kerja terus pegi makan .
pukul 12 , 1 atau 2 pagi baru balik .



nie masa sambut birthday boss .
memang awesome and cool gila .
dorang siap tutup lampu buat suprise dekat boss
kek nie memang sedap dan terbaik !
made from secret recipe ^^


cehh , boss aku siap buat pose istimewa .
very good boss . sayang sayang :)


ini kak maria .
ini lah senior kami .
tiap-2 hari tumpang kereta dea pergi kerja .
kakak nie cukup cantik dan baik .
banyak dea tolong ajar .
alhamdulillah . aku anggap dea macam kakak .
friend forever okay (Y)


sapa tak kenal dea ?
ini sahabat baik aku sejak form 1 sampai skank
sebab dea lah aku dapart kerja .
ziera douston . 

act dea banyak sabar dengan perangai aku .
terima kasih . dea pun ajar aku bawak moto .
walaupun aku nie ala-2 muka nak accident 
tapi dea tetap berani ajar aku kan .

dan dea support aku kalau aku takde duit .
aku nie memg kaki shopping .
tapi bila dah hujung-2 bulan .
mulaa laa sesak . sabar sabar T-T




inilah kawan baru aku .
iera muhd asri .
dea nie macam jutawan wokkk -,-
banyak betul duit dea .
dea banyak treat aku .
tapi tak lama dea nak berhenti .


kalau aku tak cukup makan dea lah tlg aku .
aku nie serba serbi tak cukup . 
masalah -,-


we will miss you a lot iera <3




and lastly




i will remember forever .
OTE ENTERPRISE <3

do read and like , thank you <3

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



videokeman mp3
Just a Kiss – Lady Antebellum Song Lyrics
My name is Ain Ahmeyy.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice here and don't copy what's mine!
I've CCTV here >.< put with your own.
_______________________________________
◕ Scream Here ◕